BB8Dish is Watching - Are you?
Ready to Know What's Really Going on in the BB House?!
Click Here to Get Your
2 Week Free Trial of the Live Feeds!



CLICK THE HEADER TO CHECK FOR NEW BB8DISH UPDATES

Posts of Interest: Interview with Jessica's Mom, CBS Speaks Regarding Amber, C=Venus' Donatos T's!, Favorite Quotes of the Season, FUNNY - Who Would You?, The Nick Interview,
Who Shoulda Won?, Nick's New Ebay Stuff, Mike on Ebay,10 Minute Call with Howie!, America Votes @ Final 2!, Fess Up, America!, Live Feeds Replay!!, Donatos Tribute Video, Complete Endurance Comp Coverage, End & Post Comp Clips, The Interview with Eric's Bro, Josh

COOL BB STUFF:
Download Just Added CBS TV shows at iTunes,
Win Jen's "Jensa Member" Tank!, Win a Phone Call from Dustin, Custom Made BB8 Pillows!, Big Brother DVDs, Howie/Jerzeechik's All-Star Ebay Stuff,
Cool BB8 T-Shirts & More
Zach on Ebay, Eric on EBay, Jen's on Ebay!, Nick on Ebay, Daniele on EBay, Mike on Ebay,
Big Brother 8 Ebay Search Results

BB101:Answers to: What is 153?!? FSA??, How Does a Double Elimination Week Work?,
How the End Game Works


Click Here to Visit!

BB8Dish - Ya Gotta Have it!

SPOILER ALERT!! At bb8dish, we cover the live feeds. Much of what we write could be considered a spoiler for those who only watch the broadcast on CBS. Now, we don't understand why anyone would choose to do that, since it's like forming an opinion based on 1/10,000th of the information, and they could at least try the feeds for free, but what do we know?! Check bb8dish often for Updates, videos, pics, chops, opinions, etc. xoxo, C-n-C

Big Brother 8 is Finally Here!
Let the mind games begin!!

Watch Big Brother 8 on SuperPass!
Get the 2 Week Free Trial!
Click Here to join in the fun!



Click Here to Vote for America's Player

Click Here to Vote for Dick
to Get a Reality TV Award

Google

Friday, August 17, 2007

Feeds Are Back! Food Comp's Over

1:48pm BBT
The Feeds Just Came Back On!

Zach & Eric do a happy dance.

Zach: Turkey, Meat, Cheese, Swiss, Bread...
Dick: You got all the sandwich stuff?
Zach: Yup?


Dick
: White Bread?
Zach: Nope.
Dick :(looking) Olives...
Jen: 3 cans...
Dick: Oh! Look who was hiding stuff in here.. Dustin. F-head.
Jen: Am I gonna be ok this week?
Dick: Are you gonna be ok? You're on slop.

  • Sounds like they got a feast.
  • Also plenty of sandwich fixings...
  • Amber and Jameka are joining Jen on slop.
  • They played "Slop Pong" as part of the Food Comp. The boys are tickled.
  • The Table is NEW and smaller.


More to come...

Dani's talking about the upcoming Nomination Ceremony...

Amber's whispering to Jameka that she's ready for it...

With the exceptions of Amber and Jameka, the mood in the house remains absolutely jubilant. The party on the live feeds continues! Turn em on!


Click here to return to the top of the blog
Watch Big Brother 8 24/7 FREE for 2 Weeks!




12 Comments:

Blogger danserchic said...

"Dick: Are you gonna be ok? You're on slop."

lmao!!! Why are they not wearing shirts or pants?

Do they not show the food competitions on the feeds? I guess if they did, they wouldn't have much to show for the primetime shows but...

1:59 PM  
Anonymous ME said...

did they get a new table?..its about that time

2:00 PM  
Blogger Stacy said...

Jameka and Amber just said they were on slop together....how sad...lol

2:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

slop pong = awesome!

i cant wait to watch it!!

~im

2:13 PM  
Blogger Carolyn said...

danser :) exactly..

me - yup - :)

stacy - poor things

im - :)

2:16 PM  
Anonymous Melissa said...

So are the only ones on slop Jameka, Amber and Jen?

I am assuming Jen participates in the slop competitions even tho she is on slop for the rest of the show? I think I remember seeing her play the guitar bashing competiton.

Maybe if Jameka and Amber would have practiced by playing Beer Pong they would have done better! Too badddd, Soooo sadddddd.

Thx!

2:42 PM  
Blogger Cliff O'Neill said...

While I'm gonna enjoy seeing Amber & Jameka on slop, I only wish Anorectic Annie was on it too. Maybe she can beat Nicole Richie's 85 lbs and get featured on ET.

Period. End of story. Puff, Cough Spit.

2:43 PM  
Blogger Heidi Petrelli said...

I am tired of people referring to Dani and anorexic. That is an assumption and also a label. (like princess etc)
*note-I am not expecting this o be approved. I just am really tired of people throwing the 'A' word about. As someone who used to be anorexic.
I feel it is mean and there is no reason for it
(I was hospitalized for this)

2:59 PM  
Blogger Cliff O'Neill said...

Heidi.

You are correct. I apologize.

3:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

my question is why is princess a hurtful word to gay people? I'm gay and it does not bother me.

4:01 PM  
Blogger Cliff O'Neill said...

Well, that's way more than would fit in this little box and I don't mean to speak for all gay men, but here's a brief explanation as I see it and have seen it based on hundreds of conversations and articles:

For millennia gay men and lesbians have been incorrectly tagged as "inverts," "perverts" and such. Part of that has been the assumption that they are men who want to be women and women who want to be men.

From a feminist viewpoint, it has been and continues to be the practice of men, both gay and non-gay to, when seeking to take away the esteem or power of any man, to take the easy tack of characterizing him as a woman or by feminine pronouns.

In the case of straight male baiting of other men, it can be calling another male a "woman" or "fairy" or anything feminine.

In the case of gay men, it's "queen" and "princess" and "miss thing" and so on and so on.

It denies a man's manhood and suggests that that which is feminine is bad. And that, at its root, is insulting to gay men and it is an insult to women.

Sorry to get all intellectual here, but I thought it merited a serious answer.

6:50 PM  
Blogger Carolyn said...

thanks, cliff.

8:43 PM  

Post a Comment

<< Home